2009年10月26日 星期一

炸芋角


在我最近試做的中式點心裡, 最難的是蝦餃, 腸粉和炸芋角.


發明這幾道點心的人, 簡直一絕, 咁刁鑽的做法都比佢諗到.


 


食譜說,先將300gm芋頭蒸熟壓成芋泥, 我是把芋頭切絲, 然後加少許水


放鑊炆熟的, 因為這樣做較快熟. 但要小心看火, 芋頭的澱粉質很高, 


容易燒焦. 壓泥時要趁熱.


 餡料: 枚頭豬肉, 冬菇, 蝦米. 蔥


(可加馬蹄, 沙葛). 我用叉燒醬加糖加水煮成獻, 份量是自己試味,


這比原食譜製法簡單, 因為我第一次做這點心, 隨便用些餡料試下.


 60gm澄麵粉一定要用滾水, 逐少加水, 靠熱


力去把粉熔化. 差成光滑不黏手.


 澄麵粉糰加


半茶匙糖.  半茶匙鹽, 1/4 茶匙臭粉, 1/2 茶匙五香粉, 60gm shortening,


再加芋蓉差成12等份.



包成角形. 粉糰不易裂開, 很容易包的.


最高難度是炸這步驟, 是成功的關鍵, 油一定要好滾, 芋蓉才不會散開,


不可以炸大久, 太久的話, 皮肉會分離, 要等一邊成形後才可以翻, 和煎魚


一樣, 翻超過兩次的都會散, 待一邊炸至金黃色後, 才輕輕的炸另一邊.


馬上就要撈起, 皮要冷卻後才鬆脆. 


這些咁考功夫的點心, 真係要 practise 再 practise! 



  


  


 


1 則留言:

  1. 真係服得您好梗要, 您可以開舖啦.
    [版主回覆12/31/2009 15:28:00]嘩, 我試下整架炸, 邊夠班開舖啊.

    回覆刪除